moja polska zbrojna
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa informacje dotyczące przetwarzania przez Wojskowy Instytut Wydawniczy Państwa danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi: Polityka przetwarzania danych.

Prosimy o zaakceptowanie warunków przetwarzania danych osobowych przez Wojskowych Instytut Wydawniczy – Akceptuję

Klip MON najlepszym filmem promocyjnym

„Czasem niewidoczni. Zawsze obecni” – spot reklamowy promujący wojsko otrzymał Grand Prix za najlepszy film promocyjny w ogólnopolskim konkursie „Kryształy PR-u”. To już druga nagroda dla klipu resortu obrony. Rok temu w tym konkursie wyróżniono film zachęcający do służby w NSR.


Film: MON

Przez pół minuty oglądamy normalne życie Warszawy. Nad biznesowym centrum stolicy świeci słońce, ludzie spacerują, a samochody ruszają na skrzyżowaniu po zapaleniu zielonego światła. „Każdego dnia tworzysz cząstkę swojego świata, nie dopuszczasz myśli, że mogłoby się to zmienić. I wszystko, co osiągasz, sprowadzić do sekund” – słychać głos z offu. Po chwili w kadrze pojawia się jadący ulicami patrol rozminowania i strzegące nieba samoloty F-16. „Ludzie mogą dokonywać wielkich rzeczy, dbamy, żeby zawsze tak było. Wojsko Polskie. Czasem niewidoczni, zawsze obecni” – słyszymy na koniec.

Spot reklamujący polską armię „Czasem niewidoczni. Zawsze obecni”, nakręcony w ramach największej kampanii MON „Wojsko Polskie – Twoja Armi@”, został uznany za najlepszy film reklamowy zgłoszony do konkursu „Kryształy PR-u”. Jury, w którym zasiadają specjaliści z branży PR, wybrało go spośród ponad 100 zgłoszonych inicjatyw. Doceniono innowacyjną koncepcję, nieszablonowe pomysły i kreatywność. Jak napisano w uzasadnieniu, film opowiada o ważnych sprawach bez zbędnego patosu, a zaproponowana forma gwarantuje dotarcie przesłania do szerokiego grona odbiorców.


– Nagroda jest docenieniem wysiłku wkładanego przez resort obrony w coraz bardziej nowoczesne działania promocyjne i PR-owskie – mówi płk dr Dariusz Kryszk z Departamentu Prasowo-Informacyjnego MON, który odebrał nagrodę na gali w Katowicach.

W ramach kampanii MON, która ruszyła na jesieni zeszłego roku, nakręcono kilka podobnych klipów opowiadających m.in. o jednostce GROM i saperach. Jak podawał wówczas Norbert Rudaś, reżyser i scenarzysta filmów, praca nad nimi trwała 5 miesięcy. – Zorganizowano 13 dni zdjęciowych na terenie kilku jednostek wojskowych i w centrum Warszawy. Wystąpili w nich m.in. piloci samolotów F-16, komandosi GROM-u, saperzy – mówił. Filmy wyświetlane m.in. w internecie, telewizji i kinach na zlecenie MON wykonała lubelska firma VENA ART.


Grom. Jeden z filmów nakręconych w ramach kampanii. Źródło: MON

„Kryształy PR-u” to prestiżowy konkurs organizowany w ramach Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Nagroda w sześciu kategoriach przyznawana jest od 2012 r. za najbardziej wartościowe projekty i inicjatywy polskich samorządów i organów administracji państwowej w zakresie promocji. W zeszłym roku wyróżnienie za najlepszy film otrzymał spot MON o Narodowych Siłach Rezerwowych „Pasja, rozwój i wyzwanie”.

Anna Dąbrowska

autor zdjęć: Adrian Larisz

dodaj komentarz

komentarze


Wojna w świętym mieście, epilog
 
Strażacy ruszają do akcji
Ogień w podziemiu
Prawda o zbrodni katyńskiej
Żołnierze ewakuują Polaków rannych w Gruzji
Więcej pieniędzy dla żołnierzy TSW
Potężny atak rakietowy na Ukrainę
Gen. Kukuła: Trwa przegląd procedur bezpieczeństwa dotyczących szkolenia
Jakie wyzwania czekają wojskową służbę zdrowia?
Wojna w świętym mieście, część druga
Bezpieczeństwo ważniejsze dla młodych niż rozrywka
Głos z katyńskich mogił
Rakiety dla Jastrzębi
Przełajowcy z Czarnej Dywizji najlepsi w crossie
25 lat w NATO – serwis specjalny
W Ramstein o pomocy dla Ukrainy
Charge of Dragon
Morska Jednostka Rakietowa w Rumunii
Puchar księżniczki Zofii dla żeglarza CWZS-u
Optyka dla żołnierzy
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
NATO na północnym szlaku
Kolejni Ukraińcy gotowi do walki
Wieczna pamięć ofiarom zbrodni katyńskiej!
Marcin Gortat z wizytą u sojuszników
V Korpus z nowym dowódcą
Szpej na miarę potrzeb
Tusk i Szmyhal: Mamy wspólne wartości
Kurs z dzwonem
Barwy walki
Przygotowania czas zacząć
Odstraszanie i obrona
Szarża „Dragona”
W Brukseli o wsparciu dla Ukrainy
Jeśli nie Jastrząb, to…
Żołnierze-sportowcy CWZS-u z medalami w trzech broniach
Inwestycje w bezpieczeństwo granicy
Zmiany w dodatkach stażowych
W Rumunii powstanie największa europejska baza NATO
WIM: nowoczesna klinika ginekologii otwarta
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Polak kandydatem na stanowisko szefa Komitetu Wojskowego UE
Wojna w świętym mieście, część trzecia
Święto wojskowego sportu
Strategiczna rywalizacja. Związek Sowiecki/ Rosja a NATO
Zbrodnia made in ZSRS
Ramię w ramię z aliantami
Wojna w Ukrainie oczami medyków
Koreańska firma planuje inwestycje w Polsce
Sprawa katyńska à la española
Polscy żołnierze stacjonujący w Libanie są bezpieczni
Na straży wschodniej flanki NATO
NATO zwiększy pomoc dla Ukrainy
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Ocalały z transportu do Katynia
Aleksandra Mirosław – znów była najszybsza!
Kosiniak-Kamysz o zakupach koreańskiego uzbrojenia
Cyberprzestrzeń na pierwszej linii
Mundury w linii... produkcyjnej

Ministerstwo Obrony Narodowej Wojsko Polskie Sztab Generalny Wojska Polskiego Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych Wojska Obrony
Terytorialnej
Żandarmeria Wojskowa Dowództwo Garnizonu Warszawa Inspektorat Wsparcia SZ Wielonarodowy Korpus
Północno-
Wschodni
Wielonarodowa
Dywizja
Północny-
Wschód
Centrum
Szkolenia Sił Połączonych
NATO (JFTC)
Agencja Uzbrojenia

Wojskowy Instytut Wydawniczy (C) 2015
wykonanie i hosting AIKELO